top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverIt's Ivana

Karen dress!!

Bijgewerkt op: 9 jun. 2020

Hello lieve lezers,


Hebben jullie de ijsblauw gekleurde Karen dress al gespot? De jurk zit heerlijk, heeft een mooie rondje hals en een handig ceintuur bij het heupgedeelte. Het ceintuur zit vast aan de jurk en kan een eventueel buikje wat minder laten opvallen, deze kun je dus ook op meerdere manier wikkelen en knopen. De jurk is gemaakt van 95% viscose en 5% elastaan, heerlijk elastisch dus! De jurk heeft een mooie a-lijn en 2 handige zakjes aan de voorkant. De print van de jurk bestaat uit allerlei kleine, dezelfde kleur bloemetjes. De Karen dress is nu te koop bij Tantilly voor maar liefst €64,99.




Mijn mening

Ik vind de Karen dress echt heel erg leuk. Ik hou van schattige, vrolijke prints en daar hoort deze jurk ook zeker bij met haar mooie bloemen. Het ceintuur op de buik vindt ik erg leuk en speels staan, daar hou ik van. De jurk zit daarnaast ook heerlijk vanwege de viscose stof.


De legging die ik op de foto draag is de petrol legging van Tantilly, deze staat er erg goed bij!


Geïnteresseerd in de Karen dress of in een van de leggings? Neem gauw online een kijkje of in de winkel te Deventer.


Liefs,

Ivana


76 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page