top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverIt's Ivana

About me..

Bijgewerkt op: 6 jun. 2020

Lieve lezers,


Welkom bij weer een nieuwe blog. In deze blog gaan jullie meer lezen over mij en de kennismaking met Tantilly.


Vanaf mijn 13de levensjaar heb ik altijd diverse kledingstijlen gehad. Begonnen met de gothic stijl, vervolgens vintage/hippie, naar indie, toen naar mainstream en nu de Ivana stijl. Zoals je leest was ik altijd op zoek naar een uitlaatklep of een perfecte stijl, deze is er naar mijn idee niet.

Lieve vrouw, mooie man, ik heb mijzelf geleerd te kleden naar hoe ik mij voel, leef buiten de hokjes en draag wat je fijn vindt. Leef vrij, dat wil ik jou zo graag meegeven.


Hoe ik mijzelf die dag voel, zo kleed ik mijzelf ook, vrolijk? Ik ga voor kleur! Stoer? Ik ga voor zwarte boots of ik maak er een combi van. Alles kan en mag. Kleding bepaalt echt ontzettend veel, hoe andere mensen jou zien, tot welke subcultuur je behoort of hoe jij je voelt. Kleding maakt jou, jij, wij en ons. Het is vertellen over jezelf zonder dat je spreekt.





Aan het eind van het jaar 2018 heb ik een rondreis gemaakt door Thailand. Een prachtland met geweldige invloeden, kleuren en natuurlijk: het boeddhisme. Het boeddhisme is een stroming waar ik mijzelf wel tot aangesproken voel. Het zijn wijze levenslessen die ze doorgeven én vooral vrede. Eigenlijk kun je wel zeggen dat ik verliefd ben geworden op Azië en staan er nog veel landen op mijn bucketlist. Heb jij die trouwens al?





Tijdens de Margriet Winterfair 2019 kwam ik de stand tegen van Tantilly. De stand viel bij mij in een oogwenk op. Ik dacht, wat is dit voor leuke stand?, wat zijn al die kleuren? en..... ja ik moest kijken! Chantal viel mij meteen op als een vriendelijke dame met een ontzettende creatieve geest. Haar inspiratie haalt zij uit Azië dus ik voelde mijzelf meteen aangetrokken tot het merk. Ik kocht voor mijzelf een mooie kleurrijke wrap top, deze draag ik met veel plezier. Uiteraard begon ik Tantilly op de voet te volgen en won ik een mooie jurk! wat een geluk! Mijn interesse is niet onopgemerkt gebleven en zij hebben mij gevraagd om deze mooie blog op te zetten, want hoe meer Tantilly, hoe beter!





''Wikkel die leuke bloem in je haar als jij dat wilt. Maak jezelf gelukkig.''

Naast dat de kleding van Tantilly mij zeer aanspreekt met haar mooie patronen, kleuren, comfort en stoffen ben ik ook zeer te spreken over haar achtergrond. Tantilly doet aan fair fashion. Ik kan als persoon moeilijk tegen onrecht en armoede. Het liefst zou ik zien dat iedereen gelijke kansen en zorg krijgt, helaas is dat niet zo, maar Tantilly probeert er wel iets aan te doen. Chantal laat haar kleding maken door Aziatische familiebedrijven en geeft hun een eerlijke prijs ervoor terug. Dit spreekt mij aan en daardoor gun ik dat Tantilly groeit en meerdere bedrijven hetzelfde gaan doen.





Zoals je hiervoor hebt kunnen lezen, heb ik diverse kleding stijlen uitgeprobeerd en was dit belangrijk voor mij. Er is mij echter wel iets bijgebleven; als je draagt wat je leuk vindt straal je. Je straalt en je stemming zal erdoor verbeterd worden. Dit heeft ook weer een wisselwerking op anderen, want je zult complimenten ontvangen. Deze complimenten zullen jou ook weer een beter gevoel geven. Voel jij jezelf goed? dan kun jij ook weer complimenten geven en dit zal anderen ook goed doen. Alles begint écht bij jezelf. Dus mijn tip; laat alle hokjes varen, geniet en leef! Wikkel die leuke bloem in je haar als jij dat wilt. Maak jezelf gelukkig. Want jij, lieve lezer, bent het het hartstikke driedubbel keer waard!

.


With love,


Ivana


81 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page