top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverIt's Ivana

Zoë dress!!

Bijgewerkt op: 9 jun. 2020

Hey lieve lezers


Welkom bij weer een nieuwe blog. Dit keer over de Zoë dress van mijn favo merk Tantilly!


De Zoë dresses zijn aansluitende jurkjes met diverse leuke bloemen prints. Ze zijn gemaakt van 65% katoen, 5% elastaan en 30% polyester. Dit jurkje heeft een overslag bij de hals en verbloemende plooitjes op het buikgedeelte. Het stofje zit aansluitend op het borstgedeelte, en vanaf de taille valt dit model jurkje net wat losser. Aan de onderkant valt er net een puntje bij de overslag, waardoor het jurkje een speels effect krijgt.



Mijn mening

Ik heb de witte variant met een leuke vrolijke print. De jurk zit heerlijk en het is een mooi nauwsluitend model. Daarnaast valt de jurk boven de knie en dat vind ik een jeugdig effect geven aan de jurk. Mijn lengte is 1.59 en ik draag hier een maat S.


De Zoë dresses zijn te koop via de website van Tantilly, de winkel in Deventer of via een privé bericht op de Tantilly facebook pagina. Ze kosten €64,99 per jurkje en ze zijn verkrijgbaar in diverse printen en kleuren.

 

Psst... dit leuke tasje heb ik ook van Tantilly, geheel van leer en verkrijgbaar in diverse leuke en vrolijke prints!


Interesse? Neem een kijkje in de Tantilly winkel, via de facebook pagina of de Tantilly webshop.


Heel veel liefs en tot snel,

Ivana


23 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page